вакансії у податковій міліції фіскальної служби 2021
Економічна правда. "Спершу працівники податкової міліції Києва приїхали на юридичну адресу компанії, терміново вимагаючи зустрічі з директором. Директор перебував у відрядженні, тому податківці призначили з ним зустріч у приміщенні Державної фіскальної служби (ДФС) на наступному тижні. Однак, не чекаючи обумовленої дати, податківці приїхали до директора додому, намагаючись умовити його підписати документи, що свідчать про фіктивність діяльності та нереальності операцій за заявлений податковий кредит ПДВ. Лише після виклику адвоката працівники ДФС відступили, заявивши, що це "тільки початок". Згодом ДФС тероризувала директора компанії майже щоденними візитами додому, залякуючи кримінальними справами через "фіктивний" податковий кредит. Водночас служба погодила цей податковий кредит, визнавши його легальним. Працівники ДФС чинили тиск на директора через його рідних, телефонували його батькам, які жодним чином не пов'язані з компанією, приходили до них додому. Навіть були у його бабусі. Згодом податківці через суд домоглися проведення обшуків у компанії та в людей, які з нею не пов'язані. Під час обшуків без опису вилучили мішки документів і техніку. У деяких працівників зникли особисті кошти та речі. Натомість у Державній податковій службі стверджують, що в цієї компанії "усе гаразд, податковий кредит нараховано законно, актів податкових перевірок щодо несплати податків в особливо великих розмірах немає". Таку історію ЕП розповів адвокат однієї з аграрних компаній Артем Ткаченко. У ній представники податкової міліції виявили порушення напередодні Нового року. У народі такі дії силовиків прозвали "маски-шоу". Протягом кількох років урядовці просували закони, які повинні були припинити ці явища. Так Україна стала унікальною країною. Країною, у якій влада бореться з тими, хто бореться з економічними злочинами. Річ у тому, що розслідувати злочини, пов'язані з фінансовими операціями, приватною власністю чи сплатою податків, мають право кілька силових структур. Це і згадана податкова міліція, і Національна поліція і навіть Служба безпеки України (СБУ). Однак попри прискіпливу увагу, яку ці органи приділяють роботі підприємств, ефективність боротьби з економічними злочинами в Україні вкрай низька. Ба більше – в очах підприємців робота силовиків залишається однією з головних проблем, що заважають веденню бізнесу. Фінальним акордом у боротьбі з "масками-шоу" стане створення органу, що перебере на себе функції розслідування економічних злочинів. Напередодні Верховна Рада ухвалила відповідне рішення. Що робитиме Бюро економічної безпеки. Історій про неправомірні дії правоохоронців в Україні багато. Часом головними героями у них виступають представники податкової міліції, часом – СБУ. Наприклад, одразу після обрання президентом Володимира Зеленського СБУ почала обшуки на підприємстві "АрселорМіттал", звинувачуючи його керівництво у "неправильному використанні інвестицій материнської компанії". До цього Служба безпеки "кошмарила" ІТ-бізнес та інвестиційні компанії, зокрема компанію YouControl, що надає послуги з аналізу підприємств, та інвестиційну компанію Dragon Capital. Голова найбільшої ІТ-компанії в Україні: зібрати податки можна, але чи буде з кого їх збирати потім?
Автори закону про Бюро економічної безпеки (БЕБ) переконують: його ухвалення та створення нового силового органу, що розслідуватиме економічні органи, суттєво спростить життя підприємцям. "Що таке БЕБ?
Це не про створення якогось нового органу, який буде споживати бюджетні ресурси та відволікати увагу наших співгромадян. Це про порядок. Порядок, який буде одним для всіх. Це про захист прав бізнесу, який повинен мати справу лише з одним контрольним органом, а не з кількома "няньками" (не плутати з " інвестиційними нянями ". – ЕП), які чи то обшуками, чи то виїмками, чи то інформаційними записами не дають бізнесу нормально працювати", – заявив співавтор закону Данило Гетманцев перед голосуванням. Бюро називають перш за все аналітичним органом, який буде запобігати економічним злочинам, ґрунтуючись на даних реєстрів. Гучних обшуків з вилученням майна та документації має стати менше. Відповідно до закону, БЕБ стане єдиним органом, що розслідуватиме економічні злочини, зокрема: незаконний обіг підакцизних товарів; підробка документів щодо державної реєстрації юридичних осіб та ФОПів; протидія господарській діяльності; ухилення від сплати ЄСВ; доведення банку до неплатоспроможності, а підприємств – до банкрутства; порушення порядку ведення бази вкладників банку; фальсифікація фінансової звітності та документів фінансових установ; шахрайство з фінансовими ресурсами; незаконні маніпуляції на фондовому ринку; підробка цінних паперів; незаконне використання товарних знаків; незаконне збирання та розголошення комерційної та банківської таємниці; незаконна приватизація. Найбільшим побоюванням критиків закону про бюро було те, що разом із створенням БЕБ депутати не заберуть функції з розслідування економічних злочинів в інших силових структур, зокрема в СБУ. Однак разом із створенням бюро депутати змінили структуру СБУ, ліквідувавши її економічні підрозділи. Зникли функції розслідування економічних злочинів і в Національної поліції. Сумнозвісна податкова міліція припинить існування протягом шести місяців після набуття чинності ухваленим законом. Як працюватиме Бюро економічної безпеки. Очолюватиме бюро голова. Його відберуть на спеціальному конкурсі, а призначить уряд. У початковому варіанті законопроєкту функцію з призначення та звільнення керівника бюро пропонували надати президенту. Однак це суперечить Конституції, адже глава держави таких повноважень не має. БЕБ матиме центральний апарат і територіальні підрозділи. Загалом у цій структурі будуть працювати щонайбільше 4 тис осіб (приблизно стільки ж, скільки наразі працює в податковій міліції). Підпорядковуватиметься бюро Кабінету міністрів. Співробітники бюро поділятимуться на аналітиків та детективів. Перші будуть аналізувати інформацію про розрахунки компаній, вивчатимуть фінансові показники та попереджатимуть злочини. Детективи розслідуватимуть виявлені злочини. Вони отримуватимуть спеціальні звання, аналогічні поліцейським, а їх мінімальна зарплата становитиме 20 прожиткових мінімумів (у 2021 році – 45,4 тис грн. – ЕП). Співробітників обиратимуть на конкурсній основі. Автоматичного переведення з податкової міліції чи СБУ до бюро не буде. Не зможуть стати співробітниками БЕБ люди, які мали судимість за кримінальне правопорушення, є громадянами іншої держави або мають заборгованість із сплати аліментів. Під час відбору співробітники проходитимуть психофізичні дослідження за допомогою поліграфу (детектора брехні). Хто підтримує створення нового органу. Створення єдиного органу з розслідування економічних злочинів було одним з пунктів передвиборчої програми не лише Володимира Зеленського та його партії "Слуга народу", а й низки інших політичних сил, зокрема "Європейської солідарності". У попередньому скликанні депутати з цієї партії пропонували створити Національне бюро фінансової безпеки, однак ці спроби не увінчалися успіхом. Відповідно до меморандуму між Україною та Міжнародним валютним фондом, бюро мало запрацювати 1 січня 2021 року. Прописали створення БЕБ і в меморандумі щодо надання макроекономічної допомоги, який Україна підписала з ЄС. Безпорадні "інвестняні": чому звільняти інвесторів від податків і зборів – не кращий варіант. "Ми чекали цього 15 років, адже перші обіцянки ліквідувати податкову міліцію давав ще Ющенко (Віктор Ющенко, президент України у 2005-2010 роках. – ЕП). Добре, що орган підпорядкували Кабміну, а не президенту. Ще один позитивний момент – обмеження чисельності працівників. Чим їх менше, тим менше уваги вони приділятимуть дрібним правопорушенням і більше концентруватимуться на великих", – каже аналітик з податкових питань Інституту соціально-економічної трансформації В'ячеслав Черкашин. Підтримали створення БЕБ і представники бізнесу. У Спілці українських підприємців (СУП) сподіваються, що бюро стане якісно новим органом, адже, на відміну від податкової міліції чи СБУ, воно займатиметься переважно аналітичною роботою. "Наша ключова вимога – це має бути аналітично-інформаційний підрозділ, який повинен виявляти економічні злочини, а не воєнізований орган з повноваженнями без суду та слідства зупиняти роботу бізнесу. На нашу думку, ухвалена редакція відповідає цій вимозі", – повідомили в СУП. Чому створення БЕБ підтримують не всі. Деякі представники бізнесу не підтримують ухвалену парламентом редакцію закону. Активно критикували документ у Європейській бізнес-асоціації. Там вважають, що прописані в законі категорії злочинів, які розслідуватиме бюро, розписані надто широко, тому його працівники зможуть їх трактувати на власний розсуд. "Законопроєкт визначає статус бюро як "державного правоохоронного органу", хоча в країнах ЄС переважна більшість спеціалізованих органів, які здійснюють боротьбу з економічною злочинністю, функціонують у системі органів виконавчої влади", – зазначають там. ЄБА також проти надання працівникам нового органу силових функцій, вогнепальної зброї і спеціальних звань. "Для забезпечення фізичного захисту працівників при виконанні ними службових обов'язків можна залучати спецпідрозділи інших правоохоронних органів. Ми вважаємо, що саме ці рудиментні норми створюють сприятливе середовище для зловживання службовим становищем та перевищення повноважень", – додали в ЄБА. Проти проєкту виступали навіть деякі члени уряду. Міністр фінансів Сергій Марченко назвав новий орган "черговим монстром", який перетягне на себе всі функції силовиків. "Наша ключова проблема в тому, що функція мінімізації податкових зобов'язань шляхом ухилення від сплати податків і пов'язана з цим корупція, я підкреслю – пов'язана корупція, – це сполучені посудини. Несплата податків корумпує всю систему", – упевнений Марченко. Міністр пропонував проводити реформу всередині податкової міліції та створити всередині Мінфіну спеціальний департамент, аби налагодити роботу з протидією економічним злочинам. Адвокат аграрної компанії, у якій податківці проводили обшуки наприкінці 2020 року, сподівається, що створення БЕБ покладе край "маскам-шоу". "Цей закон має логіку. Будуть проводитися конкурси на посади, тому є невелика надія, що безпідставних візитів, обшуків та корупції стане менше. Хоча принципи роботи нового органу будуть залежати від його керівництва", – вважає Ткаченко. Про те, що після ухвалення закону святкувати ще рано, говорять і депутати, і експерти. Попереду – процес призначення голови бюро та набір його працівників. Хоча всі кадрові призначення будуть проходити через конкурси, існує ризик, що принаймні частину посад у бюро обіймуть кадри "старої школи", які й "кошмарили" бізнес у формах податкової міліції, Нацполіції чи СБУ. Це не про створення якогось нового органу, який буде споживати бюджетні ресурси та відволікати увагу наших співгромадян. Це про порядок. Порядок, який буде одним для всіх. Це про захист прав бізнесу, який повинен мати справу лише з одним контрольним органом, а не з кількома "няньками" (не плутати з " інвестиційними нянями ". – ЕП), які чи то обшуками, чи то виїмками, чи то інформаційними записами не дають бізнесу нормально працювати", – заявив співавтор закону Данило Гетманцев перед голосуванням. Бюро називають перш за все аналітичним органом, який буде запобігати економічним злочинам, ґрунтуючись на даних реєстрів. Гучних обшуків з вилученням майна та документації має стати менше. Відповідно до закону, БЕБ стане єдиним органом, що розслідуватиме економічні злочини, зокрема: незаконний обіг підакцизних товарів; підробка документів щодо державної реєстрації юридичних осіб та ФОПів; протидія господарській діяльності; ухилення від сплати ЄСВ; доведення банку до неплатоспроможності, а підприємств – до банкрутства; порушення порядку ведення бази вкладників банку; фальсифікація фінансової звітності та документів фінансових установ; шахрайство з фінансовими ресурсами; незаконні маніпуляції на фондовому ринку; підробка цінних паперів; незаконне використання товарних знаків; незаконне збирання та розголошення комерційної та банківської таємниці; незаконна приватизація. Найбільшим побоюванням критиків закону про бюро було те, що разом із створенням БЕБ депутати не заберуть функції з розслідування економічних злочинів в інших силових структур, зокрема в СБУ. Однак разом із створенням бюро депутати змінили структуру СБУ, ліквідувавши її економічні підрозділи. Зникли функції розслідування економічних злочинів і в Національної поліції. Сумнозвісна податкова міліція припинить існування протягом шести місяців після набуття чинності ухваленим законом. Як працюватиме Бюро економічної безпеки. Очолюватиме бюро голова. Його відберуть на спеціальному конкурсі, а призначить уряд. У початковому варіанті законопроєкту функцію з призначення та звільнення керівника бюро пропонували надати президенту. Однак це суперечить Конституції, адже глава держави таких повноважень не має. БЕБ матиме центральний апарат і територіальні підрозділи. Загалом у цій структурі будуть працювати щонайбільше 4 тис осіб (приблизно стільки ж, скільки наразі працює в податковій міліції). Підпорядковуватиметься бюро Кабінету міністрів. Співробітники бюро поділятимуться на аналітиків та детективів. Перші будуть аналізувати інформацію про розрахунки компаній, вивчатимуть фінансові показники та попереджатимуть злочини. Детективи розслідуватимуть виявлені злочини. Вони отримуватимуть спеціальні звання, аналогічні поліцейським, а їх мінімальна зарплата становитиме 20 прожиткових мінімумів (у 2021 році – 45,4 тис грн. – ЕП). Співробітників обиратимуть на конкурсній основі. Автоматичного переведення з податкової міліції чи СБУ до бюро не буде. Не зможуть стати співробітниками БЕБ люди, які мали судимість за кримінальне правопорушення, є громадянами іншої держави або мають заборгованість із сплати аліментів. Під час відбору співробітники проходитимуть психофізичні дослідження за допомогою поліграфу (детектора брехні). Хто підтримує створення нового органу. Створення єдиного органу з розслідування економічних злочинів було одним з пунктів передвиборчої програми не лише Володимира Зеленського та його партії "Слуга народу", а й низки інших політичних сил, зокрема "Європейської солідарності". У попередньому скликанні депутати з цієї партії пропонували створити Національне бюро фінансової безпеки, однак ці спроби не увінчалися успіхом. Відповідно до меморандуму між Україною та Міжнародним валютним фондом, бюро мало запрацювати 1 січня 2021 року. Прописали створення БЕБ і в меморандумі щодо надання макроекономічної допомоги, який Україна підписала з ЄС. Безпорадні "інвестняні": чому звільняти інвесторів від податків і зборів – не кращий варіант. "Ми чекали цього 15 років, адже перші обіцянки ліквідувати податкову міліцію давав ще Ющенко (Віктор Ющенко, президент України у 2005-2010 роках. – ЕП). Добре, що орган підпорядкували Кабміну, а не президенту. Ще один позитивний момент – обмеження чисельності працівників. Чим їх менше, тим менше уваги вони приділятимуть дрібним правопорушенням і більше концентруватимуться на великих", – каже аналітик з податкових питань Інституту соціально-економічної трансформації В'ячеслав Черкашин. Підтримали створення БЕБ і представники бізнесу. У Спілці українських підприємців (СУП) сподіваються, що бюро стане якісно новим органом, адже, на відміну від податкової міліції чи СБУ, воно займатиметься переважно аналітичною роботою. "Наша ключова вимога – це має бути аналітично-інформаційний підрозділ, який повинен виявляти економічні злочини, а не воєнізований орган з повноваженнями без суду та слідства зупиняти роботу бізнесу. На нашу думку, ухвалена редакція відповідає цій вимозі", – повідомили в СУП. Чому створення БЕБ підтримують не всі. Деякі представники бізнесу не підтримують ухвалену парламентом редакцію закону. Активно критикували документ у Європейській бізнес-асоціації. Там вважають, що прописані в законі категорії злочинів, які розслідуватиме бюро, розписані надто широко, тому його працівники зможуть їх трактувати на власний розсуд. "Законопроєкт визначає статус бюро як "державного правоохоронного органу", хоча в країнах ЄС переважна більшість спеціалізованих органів, які здійснюють боротьбу з економічною злочинністю, функціонують у системі органів виконавчої влади", – зазначають там. ЄБА також проти надання працівникам нового органу силових функцій, вогнепальної зброї і спеціальних звань. "Для забезпечення фізичного захисту працівників при виконанні ними службових обов'язків можна залучати спецпідрозділи інших правоохоронних органів. Ми вважаємо, що саме ці рудиментні норми створюють сприятливе середовище для зловживання службовим становищем та перевищення повноважень", – додали в ЄБА. Проти проєкту виступали навіть деякі члени уряду. Міністр фінансів Сергій Марченко назвав новий орган "черговим монстром", який перетягне на себе всі функції силовиків. "Наша ключова проблема в тому, що функція мінімізації податкових зобов'язань шляхом ухилення від сплати податків і пов'язана з цим корупція, я підкреслю – пов'язана корупція, – це сполучені посудини. Несплата податків корумпує всю систему", – упевнений Марченко. Міністр пропонував проводити реформу всередині податкової міліції та створити всередині Мінфіну спеціальний департамент, аби налагодити роботу з протидією економічним злочинам. Адвокат аграрної компанії, у якій податківці проводили обшуки наприкінці 2020 року, сподівається, що створення БЕБ покладе край "маскам-шоу". "Цей закон має логіку. Будуть проводитися конкурси на посади, тому є невелика надія, що безпідставних візитів, обшуків та корупції стане менше. Хоча принципи роботи нового органу будуть залежати від його керівництва", – вважає Ткаченко. Про те, що після ухвалення закону святкувати ще рано, говорять і депутати, і експерти. Попереду – процес призначення голови бюро та набір його працівників. Хоча всі кадрові призначення будуть проходити через конкурси, існує ризик, що принаймні частину посад у бюро обіймуть кадри "старої школи", які й "кошмарили" бізнес у формах податкової міліції, Нацполіції чи СБУ. Територіальні органи ДФС у Донецькій області. ДФС у регіоні. Фізичним особам. Юридичним особам. Самозайнятим особам. Головне управління ДФС у Донецькій області просить розмістити на веб-сайті Головного управління ДФС у Донецькій області наступну інформацію: Університет державної фіскальної служби України оголошує набір абітурієнтів на денну форму навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр» на Факультет підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції у 2020 році. На навчання приймаються громадяни України віком від 17 до 25 років, які мають повну загальну середню освіту, відповідають вимогам нормативно-правових актів України, що визначають проходження служби в податковій міліції Державної фіскальної служби України. Відповідно до умов прийому на навчання до Університету ДФС України Факультету підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції зараховуються результати ЗНО з наступних предметів: - спеціальність 081 «Право» - українська мова та літератури, історія України, іноземна мова або математика на вибір. Вступні іспити - конкурс результатів ЗНО проводяться в Університеті Державної фіскальної служби України, який знаходиться за адресою: 08201, Київська область, м. Ірпінь, вул.Садова 90; Веб-сайт сайт: www.fpm.org.ua, тел. 066 517 82 98 - координаційний штаб. Бажаючим вступити на навчання необхідно звертатися до сектору кадрового забезпечення Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області за адресою: Донецька область, м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, 114, тел. 067-964-84-54. Територіальні органи ДФС у Чернігівській області. ДФС у регіоні. Фізичним особам. Юридичним особам. Самозайнятим особам. Університет державної фіскальної служби України запрошує на навчання. З метою забезпечення потреби органів Державної фіскальної служби України у працівниках з високим професійним та культурним рівнем, здатних компетентно та відповідально вирішувати завдання щодо наповнення Державного бюджету України, Університет ДФС України оголошує набір абітурієнтів для участі в конкурсі для зарахування на денну форму навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр за напрямом підготовки «Право» на факультет підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції Університету державної фіскальної служби України. Відповідно до Правил прийому до Університету державної фіскальної служби України у 2020 році на навчання для здобуття ступеня бакалавра приймаються громадяни України віком від 17 до 25 років з повною загальною середньою освітою за результатами зовнішнього незалежного оцінювання знань і вмінь вступників (сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання – мати обов’язково), з урахуванням середнього бала документа про повну загальну середню освіту та балів за особливі успіхи та/або за успішне закінчення підготовчих курсів. Необхідні сертифікати ЗНО з української мови та літератури, історії України, математики або іноземної мови. На адресу Університету направляються особові справи абітурієнтів, які відібрані згідно з правилами добору. Під час оформлення особових справ проводиться медичне та психофізіологічне обстеження, тестування абітурієнтів, перевірка рівня їх фізичної підготовки. За детальнішою інформацією щодо порядку вступу на навчання до Університету ДФС України звертатись до управління по роботі з персоналом ГУ ДФС у Чернігівській області за т. 652-320, 652-393. Адреса: м. Чернігів, вул. Реміснича,11. Адреса Університету ДФС України: м. Ірпінь, Київська обл., вул. Університетська, 31, тел.(04597) 56-595, 60-477, 57-571. служби у податковій міліції та розвитку персоналу УРП ГУ ДФС у Чернігівській області. Це не про створення якогось нового органу, який буде споживати бюджетні ресурси та відволікати увагу наших співгромадян. Це про порядок. Порядок, який буде одним для всіх. Це про захист прав бізнесу, який повинен мати справу лише з одним контрольним органом, а не з кількома "няньками" (не плутати з " інвестиційними нянями ". – ЕП), які чи то обшуками, чи то виїмками, чи то інформаційними записами не дають бізнесу нормально працювати", – заявив співавтор закону Данило Гетманцев перед голосуванням. Бюро називають перш за все аналітичним органом, який буде запобігати економічним злочинам, ґрунтуючись на даних реєстрів. Гучних обшуків з вилученням майна та документації має стати менше. Відповідно до закону, БЕБ стане єдиним органом, що розслідуватиме економічні злочини, зокрема: незаконний обіг підакцизних товарів; підробка документів щодо державної реєстрації юридичних осіб та ФОПів; протидія господарській діяльності; ухилення від сплати ЄСВ; доведення банку до неплатоспроможності, а підприємств – до банкрутства; порушення порядку ведення бази вкладників банку; фальсифікація фінансової звітності та документів фінансових установ; шахрайство з фінансовими ресурсами; незаконні маніпуляції на фондовому ринку; підробка цінних паперів; незаконне використання товарних знаків; незаконне збирання та розголошення комерційної та банківської таємниці; незаконна приватизація. Найбільшим побоюванням критиків закону про бюро було те, що разом із створенням БЕБ депутати не заберуть функції з розслідування економічних злочинів в інших силових структур, зокрема в СБУ. Однак разом із створенням бюро депутати змінили структуру СБУ, ліквідувавши її економічні підрозділи. Зникли функції розслідування економічних злочинів і в Національної поліції. Сумнозвісна податкова міліція припинить існування протягом шести місяців після набуття чинності ухваленим законом. Як працюватиме Бюро економічної безпеки. Очолюватиме бюро голова. Його відберуть на спеціальному конкурсі, а призначить уряд. У початковому варіанті законопроєкту функцію з призначення та звільнення керівника бюро пропонували надати президенту. Однак це суперечить Конституції, адже глава держави таких повноважень не має. БЕБ матиме центральний апарат і територіальні підрозділи. Загалом у цій структурі будуть працювати щонайбільше 4 тис осіб (приблизно стільки ж, скільки наразі працює в податковій міліції). Підпорядковуватиметься бюро Кабінету міністрів. Співробітники бюро поділятимуться на аналітиків та детективів. Перші будуть аналізувати інформацію про розрахунки компаній, вивчатимуть фінансові показники та попереджатимуть злочини. Детективи розслідуватимуть виявлені злочини. Вони отримуватимуть спеціальні звання, аналогічні поліцейським, а їх мінімальна зарплата становитиме 20 прожиткових мінімумів (у 2021 році – 45,4 тис грн. – ЕП). Співробітників обиратимуть на конкурсній основі. Автоматичного переведення з податкової міліції чи СБУ до бюро не буде. Не зможуть стати співробітниками БЕБ люди, які мали судимість за кримінальне правопорушення, є громадянами іншої держави або мають заборгованість із сплати аліментів. Під час відбору співробітники проходитимуть психофізичні дослідження за допомогою поліграфу (детектора брехні). Хто підтримує створення нового органу. Створення єдиного органу з розслідування економічних злочинів було одним з пунктів передвиборчої програми не лише Володимира Зеленського та його партії "Слуга народу", а й низки інших політичних сил, зокрема "Європейської солідарності". У попередньому скликанні депутати з цієї партії пропонували створити Національне бюро фінансової безпеки, однак ці спроби не увінчалися успіхом. Відповідно до меморандуму між Україною та Міжнародним валютним фондом, бюро мало запрацювати 1 січня 2021 року. Прописали створення БЕБ і в меморандумі щодо надання макроекономічної допомоги, який Україна підписала з ЄС. Безпорадні "інвестняні": чому звільняти інвесторів від податків і зборів – не кращий варіант. "Ми чекали цього 15 років, адже перші обіцянки ліквідувати податкову міліцію давав ще Ющенко (Віктор Ющенко, президент України у 2005-2010 роках. – ЕП). Добре, що орган підпорядкували Кабміну, а не президенту. Ще один позитивний момент – обмеження чисельності працівників. Чим їх менше, тим менше уваги вони приділятимуть дрібним правопорушенням і більше концентруватимуться на великих", – каже аналітик з податкових питань Інституту соціально-економічної трансформації В'ячеслав Черкашин. Підтримали створення БЕБ і представники бізнесу. У Спілці українських підприємців (СУП) сподіваються, що бюро стане якісно новим органом, адже, на відміну від податкової міліції чи СБУ, воно займатиметься переважно аналітичною роботою. "Наша ключова вимога – це має бути аналітично-інформаційний підрозділ, який повинен виявляти економічні злочини, а не воєнізований орган з повноваженнями без суду та слідства зупиняти роботу бізнесу. На нашу думку, ухвалена редакція відповідає цій вимозі", – повідомили в СУП. Чому створення БЕБ підтримують не всі. Деякі представники бізнесу не підтримують ухвалену парламентом редакцію закону. Активно критикували документ у Європейській бізнес-асоціації. Там вважають, що прописані в законі категорії злочинів, які розслідуватиме бюро, розписані надто широко, тому його працівники зможуть їх трактувати на власний розсуд. "Законопроєкт визначає статус бюро як "державного правоохоронного органу", хоча в країнах ЄС переважна більшість спеціалізованих органів, які здійснюють боротьбу з економічною злочинністю, функціонують у системі органів виконавчої влади", – зазначають там. ЄБА також проти надання працівникам нового органу силових функцій, вогнепальної зброї і спеціальних звань. "Для забезпечення фізичного захисту працівників при виконанні ними службових обов'язків можна залучати спецпідрозділи інших правоохоронних органів. Ми вважаємо, що саме ці рудиментні норми створюють сприятливе середовище для зловживання службовим становищем та перевищення повноважень", – додали в ЄБА. Проти проєкту виступали навіть деякі члени уряду. Міністр фінансів Сергій Марченко назвав новий орган "черговим монстром", який перетягне на себе всі функції силовиків. "Наша ключова проблема в тому, що функція мінімізації податкових зобов'язань шляхом ухилення від сплати податків і пов'язана з цим корупція, я підкреслю – пов'язана корупція, – це сполучені посудини. Несплата податків корумпує всю систему", – упевнений Марченко. Міністр пропонував проводити реформу всередині податкової міліції та створити всередині Мінфіну спеціальний департамент, аби налагодити роботу з протидією економічним злочинам. Адвокат аграрної компанії, у якій податківці проводили обшуки наприкінці 2020 року, сподівається, що створення БЕБ покладе край "маскам-шоу". "Цей закон має логіку. Будуть проводитися конкурси на посади, тому є невелика надія, що безпідставних візитів, обшуків та корупції стане менше. Хоча принципи роботи нового органу будуть залежати від його керівництва", – вважає Ткаченко. Про те, що після ухвалення закону святкувати ще рано, говорять і депутати, і експерти. Попереду – процес призначення голови бюро та набір його працівників. Хоча всі кадрові призначення будуть проходити через конкурси, існує ризик, що принаймні частину посад у бюро обіймуть кадри "старої школи", які й "кошмарили" бізнес у формах податкової міліції, Нацполіції чи СБУ. статья Оптимізація організаційної структури фіскальних органів України з урахуванням європейського досвіду. Центр обслуговування платників як базовий структурний елемент системи Державної фіскальної служби України. Підвищення якості управління людськими ресурсами в податковій адміністрації та митній службі - мета реформування фіскальних органів Польщі. Нажав на кнопку "Скачать архив", вы скачаете нужный вам файл совершенно быстро. Перед скачиванием данного файла вспомните о тех хороших рефератах, контрольных, курсовых, дипломных работах, статьях и других документах, которые лежат невостребованными в вашем компьютере. Это ваш труд, он должен участвовать в развитии общества и приносить пользу людям. Найдите эти работы и отправьте в базу знаний. Мы и все студенты, аспиранты, молодые ученые, использующие базу знаний в своей учебе и работе, будем вам очень благодарны. Чтобы скачать архив с документом, в поле, расположенное ниже, впишите пятизначное число и нажмите кнопку "Скачать архив" Подобные документы. Правова характеристика перевірочної роботи, що проводиться органами державної податкової служби України. Права та обов’язки платників податків у процесі проведення їх перевірок. Іноземний досвід щодо організації та регулювання роботи фіскальних органів. Вивчення теоретичних положень, практичного досвіду і сучасних вимог управління до системи планування в діяльності органів Державної податкової служби. Види планів та забезпечення їхньої підготовки. Особливості планування в підрозділах податкової міліції. Дослідження організаційної структури державної служби зайнятості України як установи ринку праці, що забезпечує регулювання. Основні цілі і характеристика правових основ функціонування служби зайнятості. Аналіз функціональної структури управління ДСЗУ. Основні аспекти й тенденції реформування правоохоронних органів. Концепції проходження державної служби. Розгляд необхідність в оновленні й систематизації чинних нормативно-правових актів щодо статусу й організації діяльності правоохоронних органів. Мета і принципи державної кадрової політики в Україні. Основні підходи до реформування державної служби в Україні. Формування кадрового резерву органів виконавчої влади. Роль Молодіжної адміністрації Івано-Франківської області у формуванні молодих кадрів. Структура і функції центрів управління службою органів державної прикордонної служби України. Адміністративно-правові засади діяльності органів внутрішніх справ України з протидії злочинам, пов'язаним із тероризмом. Дослідження нормативно-правових актів. Сутність органів влади; їх формування та соціальне призначення. Загальна характеристика конституційної системи України. Особливості органів виконавчої, судової та законодавчої влади. Поняття, види, ознаки державної служби та державного службовця. статья Оптимізація організаційної структури фіскальних органів України з урахуванням європейського досвіду. Центр обслуговування платників як базовий структурний елемент системи Державної фіскальної служби України. Підвищення якості управління людськими ресурсами в податковій адміністрації та митній службі - мета реформування фіскальних органів Польщі. Нажав на кнопку "Скачать архив", вы скачаете нужный вам файл совершенно быстро. Перед скачиванием данного файла вспомните о тех хороших рефератах, контрольных, курсовых, дипломных работах, статьях и других документах, которые лежат невостребованными в вашем компьютере. Это ваш труд, он должен участвовать в развитии общества и приносить пользу людям. Найдите эти работы и отправьте в базу знаний. Мы и все студенты, аспиранты, молодые ученые, использующие базу знаний в своей учебе и работе, будем вам очень благодарны. Чтобы скачать архив с документом, в поле, расположенное ниже, впишите пятизначное число и нажмите кнопку "Скачать архив" Подобные документы. Правова характеристика перевірочної роботи, що проводиться органами державної податкової служби України. Права та обов’язки платників податків у процесі проведення їх перевірок. Іноземний досвід щодо організації та регулювання роботи фіскальних органів. Вивчення теоретичних положень, практичного досвіду і сучасних вимог управління до системи планування в діяльності органів Державної податкової служби. Види планів та забезпечення їхньої підготовки. Особливості планування в підрозділах податкової міліції. Дослідження організаційної структури державної служби зайнятості України як установи ринку праці, що забезпечує регулювання. Основні цілі і характеристика правових основ функціонування служби зайнятості. Аналіз функціональної структури управління ДСЗУ. Основні аспекти й тенденції реформування правоохоронних органів. Концепції проходження державної служби. Розгляд необхідність в оновленні й систематизації чинних нормативно-правових актів щодо статусу й організації діяльності правоохоронних органів. Мета і принципи державної кадрової політики в Україні. Основні підходи до реформування державної служби в Україні. Формування кадрового резерву органів виконавчої влади. Роль Молодіжної адміністрації Івано-Франківської області у формуванні молодих кадрів. Структура і функції центрів управління службою органів державної прикордонної служби України. Адміністративно-правові засади діяльності органів внутрішніх справ України з протидії злочинам, пов'язаним із тероризмом. Дослідження нормативно-правових актів. Сутність органів влади; їх формування та соціальне призначення. Загальна характеристика конституційної системи України. Особливості органів виконавчої, судової та законодавчої влади. Поняття, види, ознаки державної служби та державного службовця. Територіальні органи ДФС у Донецькій області. ДФС у регіоні. Фізичним особам. Юридичним особам. Самозайнятим особам. Головне управління ДФС у Донецькій області просить розмістити на веб-сайті Головного управління ДФС у Донецькій області наступну інформацію: Університет державної фіскальної служби України оголошує набір абітурієнтів на денну форму навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр» на Факультет підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції у 2020 році. На навчання приймаються громадяни України віком від 17 до 25 років, які мають повну загальну середню освіту, відповідають вимогам нормативно-правових актів України, що визначають проходження служби в податковій міліції Державної фіскальної служби України. Відповідно до умов прийому на навчання до Університету ДФС України Факультету підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції зараховуються результати ЗНО з наступних предметів: - спеціальність 081 «Право» - українська мова та літератури, історія України, іноземна мова або математика на вибір. Вступні іспити - конкурс результатів ЗНО проводяться в Університеті Державної фіскальної служби України, який знаходиться за адресою: 08201, Київська область, м. Ірпінь, вул.Садова 90; Веб-сайт сайт: www.fpm.org.ua, тел. 066 517 82 98 - координаційний штаб. Бажаючим вступити на навчання необхідно звертатися до сектору кадрового забезпечення Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області за адресою: Донецька область, м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, 114, тел. 067-964-84-54.
вакансії у податковій міліції фіскальної служби 2021
Комментарии
Отправить комментарий